ویزای IMP کانادا | شرایط، مدارک، هزینه ها + مشاوره رایگان

مهاجرت تولدی دوباره است.ما این تولد دوباره را به شما هدیه خواهیم داد.

ویزای IMP کانادا | شرایط، مدارک، هزینه ها + مشاوره رایگان

۱۰ بازديد ۰ نظر
برنامه جابجایی بین المللی کانادا (International Mobility Program) که به شکل مخفف از آن به عنوان ویزای IMP کانادا یاد می‌شود، برنامه‌ای است که بر مبنای آن کارفرمایان کانادایی می‌توانند نیروهای متخصص غیرکانادایی را از طریق ویزای کار موقت استخدام کنند. اگر قصد دارید به عنوان نیروی کار به کشور کانادا وارد شده و پس از آن برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید، بهتر است با شرایط این روش مهاجرتی به شکل کامل آشنا شوید.
LMIA چیست؟
ویزای IMP کانادا به عنوان یکی از دو زیرمجموعه ویزای کاری کانادا یعنی TFWP و IMP به شمار می‌آید. از اصلی‌ترین تفاوت‌های این دو نوع ویزا به عدم نیاز ویزای IMP به دریافت LMIA مربوط می‌شود. حال شاید برای شما این سوال ایجاد شود که LMIA چیست و معافیت از دریافت آن چه مزایای دارد؟
LMIA سندی است که از سوری اداره کار کانادا صادر می‌شود تا از طریق آن تاثیر استخدام نیروی کار خارجی بر اقتصاد و بازار کار کانادا مشخص شود شاخص LMIA می‌تواند مقداری مثبت یا منفی داشته باشد که مقدار مثبت آن به معنای نیاز بازار کار به استخدام نیروی خارجی بوده و مقدار منفی، نشان‌دهنده عدم نیاز به استفاده از نیروی خارجی است.
ویزای LMIA
زمانی که کارفرمای کانادایی اقدام به استخدام نیروی خارجی می‌کند، باید سند LMIA خود را ارائه دهد تا بتواند نیاز بازار به استفاده از نیروی غیر بومی را به اثبات برساند. در برخی از مواردی که دولت کانادا اهمیت استفاده از نیروی خارجی را تشخیص می‌دهد، کارفرما می‌تواند بدون نیاز به دریافت LMIA و از طریق برنامه IMP برای استخدام نیروی مورد نظر خود اقدام کند.
آشنایی با انواع برنامه های IMP در کانادا
برای مهاجرت از طریق ویزای IMP برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که  افراد متقاضی می‌توانند بر اساس شرایط و نیازهایی که دارند روش مناسب را برای خود انتخاب کنند:
این ویزا برای افرادی مناسب است که در کشوری دیگر صاحب شرکت هستند و می‌خواهند تا شعبه‌ای از شرکت خود را در کشور کانادا تاسیس کنند. این شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر انتقال کسب و کار خود به کانادا برخی از کارمندان عالی رتبه و کارشناسان متخصص خود را نیز به کانادا منتقل کنند.
برنامه کارآفرینی با هدف جذب افراد باتجربه و متخصص در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی شده است. این برنامه در سال 2014 متوقف شد؛ اما هم‌چنان ویزای کارافرینی به صورت برنامه‌های استانی برای علاقه‌مندان در دسترس بوده و سرمایه‌داران می‌توانند از این طریق ویزای خود را دریافت کنند.
· Open Work Permit
این ویزا به افرادی اختصاص دارند که از جاب آفر برخوردار نبوده و به طور معمول از طریق همراه یا همسر خود برای اخذ اقامت کانادا اقدام می‌کنند.
· ویزای کار ICT آتلانتیک
این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که از شرایط کار در یکی از استان‌های اتلانتیک کانادا برخوردارند یا از کارفرمای ساکن این شهر پیشنهاد کاری دریافت کرده‌اند.
ویزای کانادا
· ویزای کار پس از تحصیل
این ویزا برای افرادی مناسب است که قصد دارند پس از پایان مدت تحصیل خود نیز در خاک کانادا باقی بمانند. افرادی که دوران تحصیلی خود را در کشور کانادا سپری کرده‌اند، می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی برای کار در این کشور اقدام کنند.

برای مطالعه ادامه این مقاله می‌توانید به آکادمی فیدان  و به مقاله ویزای IMP کانادا | شرایط، مدارک، هزینه ها + مشاوره رایگان مراجعه کنید.



 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.