شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

مهاجرت تولدی دوباره است.ما این تولد دوباره را به شما هدیه خواهیم داد.

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

۴ بازديد ۰ نظر

کشور کانادا از بهترین مقاصد برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود. در این کشور با توجه به کمبود نیروی کار متخصص و هم‌چنین تنوع بالای مشاغل، فرصت‌های مهاجرتی بسیار مناسبی برای افراد متقاضی از کشورهای مختلف فراهم شده است. یکی از دغدغه‌های متقاضیان مهاجرت شغلی نداشتن مدرک تحصیلی بالا است. در ادامه با تعدادی از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک آشنا خواهید شد.

آیا امکان استخدام نیروهای خارجی بدون مدرک دانشگاهی وجود دارد؟

بنا بر آمار منتشر شده، حدود 30 درصد از جمعیت بزرگسال کانادا دارای مدرک دانشگاهی هستند، پس طبیعتا بسیاری از افراد شاغل بدون مدرک دانشگاهی در مشاغل مختلف استخدام شده‌اند. با توجه به کمبود نیروی کار ایجاد شده در کشور کانادا و هم چنین دوره‌های آموزشی پیشرفته پیش از آغاز کار، امکان مهاجرت کاری بدون نیاز به مدرک دانشگاهی و استخدام در شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک برای افراد متقاضی فراهم شده است.

در واقع برای هر کدام از مشاغل در کشور کانادا دسته‌بندی‌های مختلفی وجود دارد که بر مبنای آن حداقل مدرک دانشگاهی لازم برای شغل مورد نظر تعیین می‌شود. شما می‌توانید پس از دریافت مشاوره از موسسه‌های معتبر مهاجرتی، بر اساس مدرک تحصیلی خود، برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام نمایید.

آیا امکان استخدام نیروهای خارجی بدون مدرک دانشگاهی وجود دارد؟

شرایط کار بدون مدرک در کانادا

طبیعتا دولت کانادا برای آن‌که فرد متقاضی مهاجرت بدون مدرک دانشگاهی به این کشور را پذیرش کند، باید فرد از پیش‌نیازها و شرایط مشخصی برخوردار باشد. از جمله این شرایط می‌توان به: تجربه، تخصص، گواهینامه‌های مرتبط با شغل، مدرک زبان، شرایط سنی و ... اشاره کرد.

برای برخی از مشاغل حتی تسلط بر زبان نیز به عنوان اولویت محسوب نمی‌شود و بهره‌مندی از سطح زبان متوسط نیز برای پذیرش درخواست، قابل قبول است. برخی از مشاغل نیز دارای دوره‌های آموزشی هستند که پس از پذیرش در کانادا باید در این کشور دوره‌های مربوطه را پشت سر بگذارید.

بهترین مشاغل پردرآمد کانادا بدون نیاز به مدرک

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که در رابطه با مشاغل بدون مدرک کانادا اهمیت دارد، میزان درآمد آن است. در ادامه با بهترین شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک آشنا خواهید شد:

· راننده ترانزیت

رانندگی ترانزیت یکی از مشاغل محبوب و پرمتقاضی در کشور کانادا محسوب می‌شود. فعالیت در این شغل نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نداشته و افراد می‌توانند با بهره‌مندی از سطح زبان مطلوب و گواهینامه‌های مرتبط با تخصص خود برای پذیرش در این شغل درخواست دهند. میانگین درآمد سالانه این شغل در کشور کانادا چیزی در حدود 30 تا 70 هزار دلار کانادا است.

· استخراج معدن

شغل معدن همواره یکی از مشاغل دشوار در سرتاسر جهان محسوب می‌شود، به همین دلیل متقاضیان بومی برای این شغل پایین بوده و در کشور کانادا معمولا از افراد مهاجر برای این شغل پذیرش می‌شود. با توجه به میزان بالای ایمنی معادن در کانادا و هم‌چنین محیط مناسب، این شغل یکی از شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک به شمار می‌آید.

· توسعه دهنده وب

حوزه برنامه‌نویسی، طراحی سایت و توسعه وب، از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که فعالیت در آن بیش‌تر از مدرک دانشگاهی به تسلط، خلاقیت و تجربه موفق در این حوزه نیاز دارد، به همین دلیل می‌توان آن را در فهرست شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک قرار داد. مشاغل مرتبط با برنامه‌نویسی در سرتاسر جهان بسیار پردرآمد بوده و همواره از زمینه بسیار مناسبی برای پذیرش در کشورهای تراز اول نیز برخوردارند.

· تکنسین فضای سبز

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، شغل تکنسین فضای سبز جزو مشاغل تخصصی و بااهمیت در کانادا محسوب می شود. توانایی اصلاح صحیح چمن و گیاهان، استفاده مناسب از کود و آبیاری اصولی با توجه به نوع گیاهان، مهارتی است که نیاز به تجربه‌ای بالا دارد. با توجه به عدم نیاز به مدرک و حقوق نسبتا مناسب، این شغل گزینه‌ای مطلوب برای مهاجرت کاری به کانادا محسوب می‌شود.

· مدیر ساخت و ساز

مدیر ساخت و ساز از جمله مشاغل پردرآمدی است که مهاجرت از طریق آن نیاز به مدرک دانشگاهی بالایی نداشته و برخورداری از تجربه و سوابق رضایت‌بخش، از اهمیت بسیار بیش‌تری برخوردار است. داشتن حداقل دوسال سابقه کاری مرتبط و رزومه مطلوب، از جمله پیش‌شرط‌های ارائه درخواست پذیرش این شغل در کانادا است.

· مشاوره املاک

در کشور کانادا برای مشاوران املاک، در کالج‌های تخصصی دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود که افراد می‌توانند با شرکت‌ در این دوره‌ها مهارت‌های خود را افزایش دهند. با توجه به حوزه فعالیت مشاوران املاک، داشتن تسلط بر روی یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسوی جزو اصلی‌ترین شروط برای درخواست مهاجرت کاری به عنوان مشاور املاک محسوب می‌شود.

· مدیر تاسیسات

مدیر تاسیسات با توجه به تجربه و تخصصی که در حوزه تعمیر و نگهداری از تاسیسات یک ساختمان دارد، می‌تواند در زیر مجموعه شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک قرار گیرد. در صورتی که از تجربه و تخصص بالایی در این زمینه برخوردار هستید، می‌توانید بدون نیاز به مدرک دانشگاهی از طریق موسسه‌های مهاجرتی برای این موقعیت شغلی درخواست دهید.

یافتن موقعیت شغلی مناسب در کانادا

یافتن موقعیت شغلی مناسب در کانادا

تعداد شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک تنها به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود. مهم‌ترین موضوعی که برای استخدام در کشور کانادا و اقدام برای مهاجرت شغلی به کانادا وجود دارد، برقراری ارتباط با کارفرمای مقیم کانادا و یافتن موقعیت شغلی متناسب با تخصص و مهارت‌های متقاضی است.

بهترین راه‌کار برای یافتن این فرصت‌های شغلی، ارتباط با موسسه‌های مهاجرتی معتبر است. مجموعه فیدان به عنوان یکی از بهترین موسسه‌های مهاجرتی کشور، در این مسیر شما را همراهی کرده و تجربه مهاجرتی آسان و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید همین حالا با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.